loading...

hiddenman

این خبر که دانشگاه نیویورک شهریه رایگان را برای همه دانشجویان دانشکده پزشکی ارائه خواهد کرد, به امید تشویق پزشکان بیشتر برای انتخاب تخصص‌های پایین, امید به کسانی که می‌خواهند شغل خود را در آینده دنبال

کورش احمدوند بازدید : 14 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)
دکتر بیرون است؟ چرا پزشکان شیوه‌های خود را برای دنبال کردن شغل دیگر ترک می‌کنند

این خبر که دانشگاه نیویورک شهریه رایگان را برای همه دانشجویان دانشکده پزشکی ارائه خواهد کرد, به امید تشویق پزشکان بیشتر برای انتخاب تخصص‌های پایین, امید به کسانی که می‌خواهند شغل خود را در آینده دنبال کنند. این کار نیاز به آموزش گسترده (و پرهزینه) دارد و پیش از آن که شما به طور کامل پاهای خود را به طور کامل باز کنید. ایده به طور کلی این است که تمام کار سخت, نه تنها از نظر مالی, بلکه از نظر رضایت شغلی و تعادل کار - زندگی, مزایای شخصی بی‌شماری برای کمک به مردم و حتی نجات زندگی وجود دارد. به لحاظ اصالت و منزلت, تعداد کمی از مشاغل به عنوان یک پزشک در درجه‌دوم اهمیت قرار دارند. گزارشی که اخیراً از انجمن دانشکده‌های پزشکی آمریکا ارائه شده‌است, نشان می‌دهد که دو عامل اصلی محرک این خشکسالی پیش‌بینی شده‌است: اول اینکه, جوانان کم‌تر به دنبال کردن مشاغل پزشکی با افزایش مشاغل ریشه‌ای هستند, تحولی که کریگ فولر, رئیس منطقه‌ای موسسه مشاوره و مشاوره, مستقر در دالاس, متوجه آن شده‌است. فولر به nbc گفت: " قطعاً افراد کمتری به مدرسه پزشکی می‌روند و بیشتر به مشاغلی چون مهندسی می‌روند ". فاولر گفت: " به همین دلیل است که مکان‌هایی در آمریکای میانه شرکت‌هایی مانند ما را استخدام می‌کنند. " " آن‌ها زمان سختی را برای جذب مردم دارند. " اما شاید داستان جالب‌تر مربوط به آن دسته از کسانی نباشد که تصمیم می‌گیرند از مدارک پزشکی اجتناب کنند " " با مردمی که در تمام این دوره آموزشی شرکت کردند, چه کسی پزشک شد - و سپس تصمیم گرفت که یک تغییر شغل جدی دیگر را انتخاب کند.

فاولر این نوع درمان پزشکی جدید قادر به یافتن یک اقامت در یک دوره زمانی معقول نیست و این به این معنی است که شما به حد کافی اقامت خواهید داشت . بنابراین شما باید جمعیت افرادی را داشته باشید که به همین دلیل عمل جراحی را انجام می‌دهند . این اثر محدودیت وجود دارد " اثر bottleneck " که معمولا " اثر sour " دارد در ماندن در این دوره وجود ندارد , اما او بسیاری از دکترها را در مراحل بعدی کار خود می‌بیند که زودتر از حد انتظار آن‌ها را آویزان می‌کنند . برخی از پرونده‌های الکترونیک سلامت ( EHR ها ) به عنوان بخشی از دلیل - به ویژه پزشکانی که خودشان را به مهارت‌های کامپیوتری خود افتخار نمی‌کنند , ذکر می‌کنند . تحقیقات جدید توسط دانشگاه استنفورد , که توسط نظرسنجی هریس انجام شد , نشان داد که 59 درصد از EHR ها نیاز به بازبینی کامل دارند " و پس از 20 سال , من دارو را ترک کردم و هیچ یک از همکاران من شگفت‌زده شدند . در حقیقت , همه آن‌ها گفتند که آرزو دارند که آن‌ها همین کار را انجام دهند . " با [ اجرای ] EHR ها , من مجبور شدم که زمان بیشتری را به عنوان یک منشی صرف کنم . یک شب کودکی که من درمان می‌کردم دچار حمله شد و من نتوانستم پزشکی بگیرم که آن‌ها را قادر سازد نفس بکشد , چون نقشه آن‌ها هنوز در سیستم نبود . این بچه داشت می‌مرد و من , دکتر , نمی‌توانست دارو را بیاورد . روحیه شما باعث تضعیف روحیه یک شرکت

Seo گفت : " به عنوان بیمار شما می‌خواهید که پزشک خود را دوست داشته باشد و شور و اشتیاق درباره کار آن‌ها داشته باشد - و من متوجه شدم که در حال تبدیل شدن به یک تفاوت واقعی خیلی کم و فاصله بین آن‌ها وجود دارد . و بعد مساله تعادل زندگی وجود داشت . من اولین بچه‌ام را داشتم و به سختی او را می‌دیدم . او به سی ان ان بی سی گفت : " برنامه برای همه ما بدتر شده‌است , متاسفانه برای همه ما بدتر شده‌است - چه شما در بیمارستان کار می‌کنید , چه در بیمارستان سرپایی . دلسرد کننده دلسرد کننده . من به کاره‌ای


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 300
  • بازدید سال : 2,144
  • بازدید کلی : 4,755