loading...

hiddenman

kei Nishikori در روز چهارشنبه با شکست دادن سومین بازیکن با سابقه استان Wawrinka در یک مسابقه خسته‌کننده که بیش از 4 ساعت به طول انجامید , در روز چهارشنبه جمعیت را به حیرت اند

کورش احمدوند بازدید : 21 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)
پیروزی  بزرگ  ایالات‌متحده  آمریکا  در  ژاپن  تاریخ  را در  ژاپن  به وجود می‌آورد  .

kei Nishikori در روز چهارشنبه با شکست دادن سومین بازیکن با سابقه استان Wawrinka در یک مسابقه خسته‌کننده که بیش از 4 ساعت به طول انجامید , در روز چهارشنبه جمعیت را به حیرت انداخت . " With Djokovic " ( he Nishikori / گتی ایماژ ) پس از شکست دادن استن Wawrinka از ژاپن در مسابقه نهایی انفرادی مردان در پنج ست 3 - 3 , 7 - 6 , 7 - 6 , 6-4.Alex Goodlett / گتی ایماژ ) گفت که او در سن 14 سالگی به عنوان شهروند جهان انتخاب شد . هنگامی که مهارت‌های او افزایش یافت , خانواده تصمیم گرفتند او را به آکادمی مشهور تنیس نیک Bollettieri در Bradenton فلوریدا بفرستند . این مسابقه دومین مسابقه 4 ساعته تیم Open.Nish esday بود که در ابتدای

او در سال 1989 بازیکن برتر (و سه بار قهرمان فرانسوی اوپن) را شکست داد. او امیدوار است که کشور خود در ژاپن تماشا کند. گرچه او هنوز در فلوریدا زندگی می کند ، نیشیکوری در دوران پس از بازی گفت. کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه که امیدوار است پیروزی بزرگ وی "خبر بزرگی در ژاپن" باشد. وی همچنین خاطرنشان کرد که همیشه به ویژه در خانه در ایالات متحده احساس می کند. "من همیشه دوست دارم اینجا بازی کنم زیرا احساس می کنم کمی شبیه خانه هستم ، می دانید. خیلی نزدیک جایی است که من زندگی می کنم. همچنین بسیاری از هواداران آسیایی و ژاپنی حاضر می شوند. بازی در اینجا همیشه سرگرم کننده است. "او گفت. کی نیشیکوری از ژاپن پس از ناراحت کردن استن واورینکا از سوئیس در طول بازی مرحله یک چهارم نهایی خود در دهمین روز از مسابقات قهرمانی تنیس باز 2014 در نیویورک واکنش نشان می دهد. JASON SZENES / EPA


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 2,117
  • بازدید کلی : 4,728